 |
Od kiedy współpracuję z www.nete.pl moje projekty zostały zauważone na rynku angielskim. Dostaję coraz więcej zamówień a moje dochody wzrastają. Ania, Opole-plastyk.
Czytaj więcej
Szukałem taniej i szybkiej reklamy na rynku zagranicznym, znalazłem ją na www.nete.pl. Polecam wszystkim sprzedawcom internetowym. Paweł, Rzeszów-sprzedawca.
Czytaj więcej
Dzięki tej firmie otworzyłem filię w Anglii. Teraz wiem, że nie muszę znać języków obcych aby sprzedawać w całej Europie. Darek, Wrocław-właściciel sklepu komputerowego.
Czytaj więcej
|

 |
STRATEGIE: |
 |
Strategia rozwoju rynku dla Ciebie:
Polega na wejściu z dotychczas produkowanymi/sprzedawanymi produktami na nowe, wcześniej nie obsługiwane segmenty rynku - w tym przypadku na rynek angielski.
• Personalizowanie produktu i obsługa klienta.
Wszyscy już wiedzą, że przeszliśmy ze społeczeństwa "masowej produkcji" do społeczeństwa "masowej personalizacji". Nie wszyscy natomiast wiedzą, że: lojalnych klientów można uzyskać dzięki dostosowywaniu produktów, usług i serwisu do potrzeb indywidualnego klienta. Interaktywny charakter medium jakim jest Internet pozwala oprzeć się na strategii "stwórz-sobie-sam" produkt czy usługę, dopasowując ją do potrzeb zamawiającego.
• Prowadzenie zainteresowanych prosto do zakupu ( dzieki internetowi jest to teraz możliwe! )
Żadna inna forma komunikacji nie zbliża się nawet do wyników jakie daje Internet w zachęcaniu zainteresowanych do podejmowania natychmiastowych działań. Tylko tutaj zainteresowani mogą natychmiast po obejrzeniu przekazu reklamowego dokonać zakupu. Drugi wynik (ale o wiele gorszy) przypisuje się telewizji i programom (typu telezakupy), w których oglądający mogą zadzwonić w trakcie programu i dokonać zakupu. Jednak przekonanie kogoś będącego w "nieaktywnym stanie" (biernego) do wykonania aktywności (złapanie za telefon i zadzwonienie) jest z pewnością o wiele trudniejsze i kosztowniejsze, niż przekonanie internauty (stan aktywny) do wykonania jakiejś czynności. Przecież ten internauta i tak jest w "stanie czynnym", tzn. jego aktywność polega na korzystaniu z Internetu w danym momencie. Co my skutecznie potrafimy wykorzystać.
• Niższe koszty lepsza obsługa
To właśnie lepsza obsługa, personalizacja i profesjonalizm powoduje że klienci chętniej wracają do usług naszej firmy.
|
 |
 |
|